27 april 2007

tuut tuut, laktos fjortis

Så... Började dagen med np matte. Gick inte bra. Fortsatte sedan med... ingenting. Lärarna hade visst inget emot att jag gjorde just ingenting. Efter ingenting var det valborgsfirande. Sjung sjung, klapp klapp. Väldigt mysigt.

Senare på eftermiddagen åkte jag, Lina, Sofia och Bells till lerum, tog tåget till Gbg. Vi träffade Erik, Fanny, Madde och Emelie. Det blev puss puss, kram kram med Fanny och Erik, vi sjöng Olof sången dessutom. Högt. " hej hej, jag heter Olof. Jag jobbar på en smeeeetfabrik. Hej hej jag heter Olof. Jag jobbar på en smetfabrik. En dag kom min chef fram till mig o sa: Olof" osv osv.¨

Sedan...kollade vi runt en massa, jag köpte mina röda skor till min nyckelpige-klänning. Japp. Sedan var det glass. kolla kolla, wow wow. Sedan åt vi en massa mat. Väldigt trevligt. Sedan sprang vi genom hela nordstan till tåget. Hade tyvärr sett fel på klockan. Ingen brådska där alltså. Sedan var det moppe som gällde igen. Wroom wroom, sväng sväng. Fotboll. Mkt kul. Sedan var det bus bus, tut tut. Körde som galningar och tutade sönder några. Stackars flicka. Sedan skrek vi till N att han var snygg, tummen upp blev det på de.

Det var alltså dagen idag. Just nu känner jag mig helt knäpp. Jag slutar här med detta inlägget, ska börja på ett nytt nu. Mer kreativt. Tjohej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.............................................................................................................................

Anonym sa...

men fuck U! du träffa mig me,!