16 april 2007

Ren statistik och lite chokladpudding

Så, kvällen var dramatisk, jävlar vad trött jag är på det. Jag längtar tills jag flyttar hemifrån...

Spenderade resten av kvällen at the ROSVALLS. Vi åt chokladpudding med vispgrädde, jag var tydligen udda, men förlåt mig då om jag nyser av choklad! ;) jag blandade genast ihop grädden med puddingen till en jämn smet, med mkt inlevelse vill jag lova. Det var först efter några minuter som jag upptäckte att tjejorna såg skrämt på mig ;) Haha... Sedan var det bara fram med kameran, se-vad-rolig-anna-är-när-hon-äter-chokladpudding...

Och värre blev det... Eftersom vi var mitt i vår svullo-fas så hämtade vi magnumglassar, till min förtvivlan märkte jag att det var mörk choklad på. Det var bara att bita ihop och försiktigt skala av chokladen, långsamt, men det gick. När Bella och Sofia nästan var klara, log jag nöjt och såg på mitt verk. Mission completed.

och ääännu värre blev det... sad but true. Tio i tio tog vi undan allt, sofia sköljde ur tallrikarna. Hon stängde av vattnet med en "smäll". Jag kan ju statistiken (A) så jag förklarade för henne. 80 % av alla fall där rören brustit under diskbänken har uppkommit för att man slår på krnen när man stänger av den, och det är främst tjejer som gör detta, jag sa allt med en sån där lite inövad röst. Inte med mening såklart... Ja. Många skratt anfall alltså.

På hemvägen var det puss hit o kram dit. Sofia har ju blivit väldigt kärleksfull på sistone, så hon skulle prompt ha en puss, och givmild som jag är så...

Men hon hade moppe-hjälm på sig, inte så lätt kan jag ju säga... Ska inte gå in på detaljer.

Kan man bli kär i ngn man inte ens träffat? - jaha ja, ja där ser man...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sad but true e en metallica låt btw. men de där sista jag läste, Kan man bli kär i ngn man inte ens träffat? - jaha ja, ja där ser man...

jag hoppas jag missuppfattade de där o tänker på fel person, hoppas verkligen,ber aa jaa ber t o m, men de ska jag sluta me, ser att du blivit bönekristen me mr bög åxå:O

HEHE de va ju väldigt rolig kväll för er då, heeh <3 /aaa du vet vem jag e.

Welcome to the empire sa...

grrrrrrr, du, den religionen innefattar endast DOS personas, eller ska jag säga HABITANTES!!?? ;) haha, nu svarar jag alltså... metallica, jaså det säger du, dom suger. Lindh skare vara " svensk somar tiar frusna själar och stackars satar som, du och jag som tror, och hoppas o tänker att nu så är det väll, äntligen våran tur att träffa nån som behåller oss väl. Dom säger att de bästa e tagna men dom ljuuger dom ljuger för vi finns ju kvar, oom dom bara gav oss cahansen " (8) ( ja, jag kan den utanill)

puss pårej