04 april 2007

Göra-slut sången


Okeeeeeej... De som jag har allra närmast glider ifrån mig, igen. Fuck!

Jag fattar inte, inte, inte, inteeeeeee (8). Men det är skitsamma, inte skitsamma på det viset, för jag bryr ju mig fortfarande, men han får komma till mig helt enkelt.


Jag har kommit på en sak. Alla små söta par här i världen , de flesta iaf, har en låt som är bara deras. Jag har en låt som är bara min. Nu kan man ju tänka sig att det är Jamie Cullum, men icke. Jag är lite förvånad själv faktiskt, låten är... Trumvirvel... You give me something- James Morrison. Den tilltalar mig, och gör mig glad, jag vill bara sjunga jättehögt när jag hör den. Ute in public behärskar jag mig förstås. Och det är den låten som jag har när jag sjunger... I min dröm alltså.


Jag har ganska konstiga dagdrömmar, ofta. Dom brukar se ut som såhär. Alla i klassen måste sjunga en låt (musik finns till på ngt magiskt sätt, det är ju en dröm), och alla sjunger. Sen kommer jag, och alla tystnar, jag framför min melodi (You give me something) och woila, alla avgudar mig och jag blir kändis a la Britney Spears. Och det var det ;)
Imorgon åker jag till Sthlm, ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

men ditt sötaffaaanskaaaap, du ska ju till sthm,, SMS:a kanske?? men du e ju konstiig oftaaa man dagdrömmer då:O men ajaaa, anna e ju alltid anna, en go o trevlig men samtiiigt en mkt mkt mkt cp anna. en anna som e minst Lika COOOL som jag, n00B de e coolt o skriiva n000B D;D;D;;D;D; PUSSAr på DEJ)L

Welcome to the empire sa...

klart som fan att jag e cool,jag klättrar ju uppåt på vår emo-stege, gosh, du ska se mig xD

Tror du jag tänker skicka sms till London?

Anonym sa...

Hadé mys i sthlm :P. känns som om du behöver komma bort från allt nån/några dagar ?

kraaaameeen..
/Kenny

Anonym sa...

NEJ de GJordE du FAN inte! sms alltså) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!