18 april 2007

Det är så lätt att bara koppla ifrån. Ni är underbara, utan er vore jag ingenting.
Ingen träning idag, kände att jag behövde repetera lite, inte för att det blev så mkt med det...

Jag sprang en runda också, jag var verkligen jättehurtig ett tag, sprang tre ggr i veckan, men det var ju som sagt ett tag sedan... men iaf, jag tänkte att det var dags att fortsätta, nu när serien är slut. Så det ska jag göra :D man måste ju förbereda sig lite inför stranden, nej huh. Förbereda sig inför stranden? gud, vad är jag egentligen, en kvinna i klimakteriet? skulle inte tro det...

Skolan blir bara bättre och bättre, jag syftar förstås på vänskaps-banden , som blir allt tajtare ;) Så typiskt är det... jag blir nästan gråtfärdig. Som idag tillexempel. På bilden, då satt vi där och knödde kring ett bord. Johan och Daniel målade som alltid likadant, med siktet inställt på G. Varsin uggla gjorde dom, Daniels var aningen bättre, men när johan gjorde en näbb som såg ut som en näsape-näsa (haha) tyckte vi att den blev sötare. Alla skrattade och började prata minnen... Söta, kära barn <3

Så det går framåt... <3

Inga kommentarer: