01 april 2007

... älskling, nu ska vi sova.

Så helgen var den bästa någonsin.
Alla underbara tjejer, alla super-heta-hunkar, de dramatiska incedenterna och de otroliga natt-händelserna ( kristooofer, nu ska vi sova)

Det började bra. Vi åkte (jag sov i bilen, och kom till stället där vi skulle äta med världens rufs, Alex gav mig blicken) Så köpte all gullungar glass, jag fotade. Vi skrattade hur mkt som helst. bella köpte en "Girly" och tog massa glitter i hela ansiktet. Hanna var cp som alltid, Vickan hade matchat hela sig med fred perry med "oflit". Och en massa roligt. Fast jag var den nyttiga av oss och köpte endast morotsjuice och banan. Sedan bar det av i ytterliggare 2 timmars tröttsam bilfärd.

Vi kom fram, lag överallt. To the left - guys. To the right- guys. Vi var i himmelriket (trodde vi).
Vi kom iaf dit, gick o käka. Tyvärr åt inte i så mkt. Med några undantag, Lisa, Hanna, Camilla och alla ledare glufsade i sig fisken och äckelsalladen medans vi andra svalt och närde oss på knäckebröd och mjölk.

Efter maten gick vi till vårt rum, ett minimalt klassrum, men ett mysigt klassrum. Vi bäddade våra inte-så-sköna luftmadrasser med kuddar i alla färger och med ulliga, gulliga, duniga sovsäckar (i mitt fall, en kall, tunn sovsäck). Det blev lite kivigt vem-ska-få-sova-på-Annas-högra-sida. Jag kände mig lite poppis. Första natten fick Emms äran och nästa natt fick krist-ooofer äran. I vår spelgrupp var det fyra lag, vi hade oturen att komma med pricksäkra lag. Vi kom bara till kvartsfinal där vi åkte ut. EMn cupen i största almänhet var lärorik. Jag fotade som bara den, insåg att jag älskar (älskar som i ÄLSKAR) mitt lag (med vissa undantag) enormt mycket.

Jag fick ett konstnärligt (???) ryck i lördags, så jag klippte (yeepp, det är sant) Alex och Emma. Man såg mest skillnad på Alex, asfint blev det. Jag är stolt över mitt verk.

I lördags kom polisen till skolan där vi bodde. Det var ett lag som blivit av med an massa saker (jag som inte trodde på den über-söte killen). Alla ledare vaktade ingångarna så inte gängen som höll till utanför skulle gå in. Efter ett atg satt våra ledare å spelade kort (dörren hade dom låst)
Då kommer ett p.92 lag från karlstad gående i korridoren på väg ut. En kille går lite snabbare än de andra, går två steg utanför dörren och vänder snabbt igen (de andra har hunnit gå ut). Viktoria ser detta, rusar dit snabbt som fan, puttar ut killen (som faller på ändan) och skriker "IDIOT!!!" åt honom, och smäller sedan snabbt igen dörren. Killen var ingen gangster, han var en innebandykille... Vickan skämdes ihjäl när han oroligt knackade på dörren och sa att han gick i Karlstad bk eller vad dom nu hette. När jag ändå är inne på min darling vickan...

I vår andra match hade ngn spillt vatten i andra perioden. Det blev ett himla velande när vi, de andra laget och domaren försäkte komma fram till hur vi skulle få bort vattnet, ingen hade varken handuk eller papper. Viktoria säger "men herregud" och stegar heroiskt fram och sätter sig på rumpan, gnuggar lite och woila, vattnet är borta. En stor eloge till viktori Enhager alltså.

Nu känner jag att jag inte ska skriva längre, det får bli mer imorgon isåfall... Puss från mig och "krist-oofer"

Inga kommentarer: