24 april 2007

I'm still in love with you Claes- Göran

No shit Sherlock.
igår stängde jag av datorn kvart över 1. Gick upp kvart i sju. Jag var trött som i hej-jag-somnar-om-jag-sätter-mig-ner-trött. Jag drack the och red bull till frukost. No shit Sherlock. Inte den bästa frukosten kanske men men.

Idrotten var udda. Vi spelade rugby, Isa var galen och hoppade på mig två gånger. Jag minns dn tiden när vi höll på i innebandyn när vi spelade match på träningarna. Jag var back men gick på Isa fastän hon var center (överenskommelse). Det var det enda jag brydde mig om, såfort Isa kom över halva plan sprang ajg rätt på, pooff, iväg med bollen till andra sidan igen xD Det var så himla kul. Vi skrattade ihjäl oss vid varje byte.

Sedan fick vi tillbaka våra nationella prov i svenska - uppsatsen och läsförståelsen. Jag log inombords näe jag såg resultaten mvg, mvg. Yey för mig tänkte jag. Men jag är ingen sån som skryter... Så jag satt där o lyssnade på Lenas blablabla. Sedan när Sofia frågade mig hur det gick sa hon " åh, du är alltid bra, du är bäst, hur kan du vara så bäst. Jag menar jag fick vg,vg o du ba, mvg, mvg o blablabla"
Jösses människa sluta genera mig. När jag såg mina betyg blev jag varken glad eller ledsen, det kändes tomt. Precis som att jag var van. Jag vet att jag kan, jag visar att jag kan. Jag kan utan att göra något. Det kommer bara så för att jag kan. Kan, kan, kan. Jag gillar det. Skriva, kan skriva. Skriva, älskar att skriva.

Efteråt tog Lena in mig i personalrummet. Hon sa till mig: Du fick mvg på båda delarna... Hur känns det? och så log hon brett. Jag sa till svar: Ja, jo. Jag vet inte riktigt....

Sedan gick jag. No shit Sherlock. Efter det fick jag och grabbarna en rejäl utskällning. "HUR KAN NI BARA SKOLKA SÅDÄR?! JAG ÄR GRYMT BESVIKEN!"

Gick hem med Kimberly och Max. Kimberly o jag har blivit vänner nu på sista tiden, kul kul kul.
Placerade mig vid datorn och befann mig på samma ställe i ca tre timmar, sedan bytte jag dator och hej hopp så satt jag där i två timmar till. No shit Sherlock. Pratade om sommaren. Ooh sommar <3

Rövbert och jag snackade minnen, vi började på NO.n och kunde helt enkelt inte sluta. Vi diskuterade vindkraft, minnen och Apple. Så kul var det. Sedan blev det filmsnack. Jag jobbade riktigt bra på lektionen... Hann skriva en rubrik "Energi - vindkraft".

Inga kommentarer: