31 maj 2007

visst, visst. Visst?

Visst är det konstigt hur ens humör kan ändra sig på några sekunder... Idag spenderade jag dagen med mina kvinnor vid mjörn. Vi grillade mars-mall-ows. Det var underbart. Jag älskar dom så mycket, det finns inget bättre än riktiga vänner.

Vi tog hur många kort som helst verkligen. Det kändes bra, klockan blev 9, det kändes bra, klockan blev, 11, det kändes bra, klockan blev halv 12, det kändes bra, klockan blev lite mer än halv tolv, det känns inte bra längre.

Och jag känner mig så jävla tom. Dessutom så lyssnar jag på den låten " och jag känner mig bara så jävla tom ibland". Det är ödet. Detta inlägg kommer bli deperat, sorgligt och självömkande. Now you now. Men, ingen läser ju ändå so, shit the same.

Om två veckor är det sommarlov, no more 9D. Jag känner mig tom. Tom, tom, tom. Jag kommer sakna dom så himla mycket, dom, alla vänner, sen 10(!!!) år. Seriöst, när jag tänker på det så... äh skitsamma "tomt". Balen är snart, ska bli kul. Mm bopp. mm bapp.

Hum, Åkerlind? I don't get it. Tobias alla lediga dagar? I don't get it. Lasse lasse lasse <3

1 kommentar:

Anonym sa...

wihuu jag nämdes :D:D:D: firar* de va på tiden ska du veta,;;)