05 maj 2007

en högerkrok och riktigt blod

Klockan är halv elva. Jag har vart vaken sen tio i nio. Är tyvärr tvungen till det. Idag ska jag köpa min balklänning på M&Q. Själv.

Jag kunde bara lägga undan den en dag så... Iaf, jag ska åka emd 11-bussen. Kommmer känna mig lite ensam men det ordnar sig. Ska åka snabbt dit och snabbt hem. Det hela kommer gå väldigt smidigt har jag bestämt. Den är vitt klänningen, med smala axelband, jag ser mkt (lite iaf) brun ut i den måste jag erkänna. Det är en sådan klänning man bara vill snurra runt i. Kärlek vid första provtagningen. Det enda jag oroar mig för är att någon ska köpa en likadan. Så, om det nu är någon som kommer ha en likadan på balen gäller det väll att bära upp den bäst? Hur nu det ska gå till...

Jag ska h Astrid hela dagen idag, hon kommer vid 1. Jag tänkte gå till kyrkan med henne och ta lite kort, jag får mina kort samtidigt som hon får en promenad. Perfect.

Hörde en rolig konversation igår:
Från en tjej till en annan...
- Alltså, hon klär sig emo... Men hon har inte ens skärt sig!!??
- Jag vet! *fnys*

Inga kommentarer: