05 maj 2007

Jag vill vara som du, men du vill vara som jag

Köpte klänningen. Puss på den. Som sagt, man vill bara snurra i den.
Jag var inte i staden själv dock. Som en liten räddning skulle Isabella med samma buss, och hon skulle dessutom till staden. Också hon själv. Perfect. Vi hade det jättemysigt. Det tog lite längre tid bara. Men det var det värt. Jag köpte utöver klännigen en vit, vanlig t-shirt på H&M, och en blå klänning med knappar på från Gina Tricot.

Astrid är en ängel. Hon är den mysigaste hunden någonsin. Jag har haft henne i två år nu, och har fortfarande inte tröttnat. Man har ju hört att det är kul att gå ut med hunden de två första månaderna, men att det sedan blir jobbigt. Så är det inte i mitt fall. Jag älskar denna hunden alltså. Götaälvdalens Paradis är det egentliga namnet. Hon kommer från en fin familj, det är därför hon har ett sådant namn.

Morfar har åkt till sjukhuset, han har blodförgiftning i foten. Så idag togs det samtalet upp om blodförgiftningen jag hade för ett par år sedan. "ja, det är ju tur att det inte var så allvarligt som det var med Anna". Ja precis. En himla tur, eller något. Morfar <3

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa astriiid e coooool, (H) rediigt coool, de ska bli kuul imon me (H) lalal, har egentligen inget att säga, men hejhej, duecooolsomfå, och jaaa hejsveeejjageinteentjej.. PUSSSSSAR, KJözzAS!