28 maj 2007

Hello to new shoes, bye bye blues

Det känns som att jag har kommit av mig lite med bloggandet, glidit av spåret liksom. Men men, that's life. Jag menar, det är ju ingen som följer mina inlägg ändå... Suck, vad deprimerande det lät.

anyway, Sista hemkunskapslektion idag för alltid. Bye bye grod-damen! Skönt att slippa dig (Snälla ge mig mvg)...

Just nu är jag jävligt trött, inte trött som jag-måste-sova utan trött som i fan-jag-har-prov-imon. Trött var ordet. G-provet skrev jag 9 sidor på 12 frågor, faktafrågor. Tänk då imorgon. Jag kommer få kramp i armen, mitt blodomlopp gör inte vad det ska när jag har prov. Jag menar, hur många har ett blodomlopp som strejkar under press?!

Igår såg jag madagaskar för första gången, riktigt kul var den. Älskar ekoorrekungen, lemur kungen? aja, skit i vad det är för slags djur. Men när han gör robotdansen dog jag av skratt, men som ni kanske märker, så återuppstod jag.

Nu ska jag ägna mig åt bilddagboken en stund.
tja!

Inga kommentarer: