07 februari 2008

Tänka sig

...Just nu avundas jag Elisabeth som är ledig och befinner sig på betydligt varmare och sydligare breddgrader än vad jag gör. Längtar efter sommaren något så fruktansvärt. Blomkålsformade små vita moln över ett behagligt medelhav. Mörka skönheter med bruna överkroppar och blottade nyckelben. Kalla Sverige känns inte alls kul för tillfället. Det man har att se fram emot nu är lovet som börjar... imorgon!

Till allas glädje, speciellt min, kan jag nu meddela att efter den 21 mars bor jag inte där jag bor just nu utan flyttar till en mycket behaglig lägenhet i Lerum! Det känns mycket bra faktiskt. Har redan planerat mitt framtida rum. Lovely!

All for today.
Fred.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag märker att jag har fått konkurrens i mitt komenterande... men nu är jag BACK starkare än nånsin.. :D anna flytta inte till lerum, flytta till sthm! much better. :D

Sluta vara och äta. nu. kom. till. datan. och. var. social. snälla. !

Puss. och. kram. .

Welcome to the empire sa...

yey, upp till bevis då! haha jo, det hade ju varit något ;) men tänk sommaren!!!

Anonym sa...

hahaha. e det jag som ger kalle konkurrans ?
jag åker om 3 timmar älskling!! kmr sakna dig :D:D

KalleC sa...

hehe jaa det är du "älsklings sofia" som konkurrerar mot mig :P