12 februari 2008

I ( love ) Robot


En ganska meningslös dag som fyllts ut av filmer... Fyra filmer rättare sagt. Från att jag vaknade ända tills nu har jag inte gjort annat än att se på filmer. De filmer jag så vackert beskådat är I Robot, Sin City, Troja och Robotar. Tres underhållande. Jag har förälskat mig i animerade filmer! okej... en överdrift men jag gillar dom starkt! Dom har så mycket humor i sig att det är helt sjukt. Jag såg Madagaskar för ett tag sedan, hade inga som helst förväntningar på den men oh vad jag misstog mig. Den var beyond bra! "Robotdansen" var en av de mest roligaste scenerna. Känner att det blev lite mycket robotar i detta inlägget?

Iaf. Just nu känner jag att jag babblar på, fast skrivandes... Vill få ur mig massa saker på msn men ingen bra är inne!!!!!!!!!!!!!

Actic Monkeys har ännu en gång fått mig hjärta att bulta. Kolla in deras video här.

Fred.

Inga kommentarer: