12 juni 2007

Och Roger hette han...


Så balen var huuur kul som helst. Sällskapet var underbart, stämningen var på topp. Allt var över förväntan! Först var det "samling" hemma hos mig, sedan bar det av till skolan, -bal- Efter själva balen var det paaaaarty i fritidsgården. Alla nior dansade järnet och kläder åkte av i samma takt som allas humör steg. Jag överträffade mig själv tycker jag genom att dansa med min skor. Det känns i fötterna nu kan jag ju säga. Men det var det värt. Vid tio ramlade Tobbe in, lite småfull var han. Men kul var det! Jag orkar inte gå in på fler detaljer men jag kan ju säga att det var en hyfsat lyckad kväll :)

Nu efteråt var det meningen att vi skulle träffa några, men så blev det alltså inte. För annars hade jag inte suttit här just nu. Det känns lite tråkigt men jag kan ju trösta mig med att iaf jag inte kommer ha en dunkande huvudvärk på avslutningen imorgon. Man måste se det från den ljusa sidan!

Inga kommentarer: