09 juni 2007

How can I love you, if you just don't talk to me babe?


Igår tog Mich studenten, söta mich. Han fick en massa saker, mjöd tillexempel. Jga och syster spenderade större delen av firandet i gräset. Vi bara satt där och låtsades vara enormt upptagna med att göra ingenting. Och vi lyckades ganska bra faktiskt. Mich var lite orolig när vi kom, efter kramar och hälsningar tog han mig åt sidan:

- Eeeh, anna...Du fick inte ett sms eller så av mig igår va?
- Nej, eller va? Vad stod det där då?
- Eeeeh, asså det av min kompisar som skickade på fyllan, och eeh
- Haha. men avd stod det då?
- Neeeeeej, det är nog ingenting för dina öron lill-tjejen.

Fan va sur jag blev, inte på riktigt men lite sådär bus på låtsas. Efter studentfirandet åkte jag till Lerum och träffade Sanna, Bells, Anna, Andreas L, Fredrik, Bovve och Fluuuuuuuuffy. Askul. Eller... a. Vi såg motorsågsmassakern. Jag är livrädd för alla skräckfilmer. Så jag satt o trängdes med Anna och Niklas, dessutom, för att göra mig själv mindre rädd, kommenterade jag allt hela tiden.
" gååååååh hhheem thiiiiil din mamaaaaaaaaaaaaahhhh", det satt jag o viskade i fluffys öra hela tiden. Huuuuuur kul som helst ( ofrivilligt påverkad*).

Idag har jag inte gjort någonting. Jag såg Polar Expressen och mös lite för mig själv, inomhus såklart. Det avr 34 grader i solen!!! Imorgon har jag inte heller något planerat. Någon som vill ha mys i solen?

Robert fyllde 50 idag. Jag blev medtvingad på hans kalas. Jag var bara där i en timma men det var enormt jobbigt. Sjukt varmt. Och sjukt mycket folk. Jag är trött i "skaka hand, hej hej, jag heter Anna" muskeln. På måndag bär det av till Askim. Beachvolleyboll för hela slanten. Robert och Jespers magar: Watch out.

det var allt ointressant från mig idag.
Tja

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ska bo där som i bo-i-ett-hus-byter-skola-hej-jag-har-ett-nytt-liv typ.. ;) ska bo där i 10 månader.. reser själv.. ska bo i en hostfamily i melbourne.. så nu åker jag om en månad.. :O