16 juni 2007

Anastosios


När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då


Idag kröp känslan som jag så länge vart bekant med fram. Oron. Men idag förstår jag inte varför. Det är som om att jag har ett litet privat jävla moln över mig. (lalalalasse) Jag vet inte varför den känslan kom, verkligen, verkligen inte. Jag tänkte över allting. Vad hade jag att oroa mig för eller över? - Ingenting. Det är något fel på mig ibland. Men det är väll de små felen med varje människa som utgör den större delen av ens personlighet? Det tror iaf jag.

Så, jag var inne i en slags analyserings tillstånd av mig själv, och jag tänkte att om jag nu är orolig, vad kan göra mig lugn. Och så kom jag på det. Filmer och böcker. Det är nog det bästa jag vet, att leva sig in i olika situationer och bara slukas av nuet. Innehåll och skildringar. Kontraster. För visst är det härligt? Senast idag kände jag mig otroligt berörd av en film, idag blev det en film, jag läser ingen bok som riktigt får mig att tänka just nu. iaf. Jag såg Underbara älskade. Den var sjukt bra. Dessutom så har jag alltid haft en liten crush på Anastosios Soulis ;) Jag delade uppenbarelsen med Alex, Isa och Bells.

... Och så är min ögonfär nästan samma som himmlen. Utan att ha redigerat någon av bilderna det minsta. Halleluja för det. Först fjärilen och nu detta. Jag är överväldigad :)

Back to reality


Tja

1 kommentar:

Anonym sa...

okej.. nu har jag läst igenom nästan hela din blogg med alla möjliga blogg inlägg. jag blir helt glad av att läsa dina inlägg anna!! :D du får inte sluta med detta. och jag är så jävla glad att du ska gå jm så du bara kan fortsätta skriva sånna här texter!! helt seriöst! jag .. jag . JAG ÄLSKAR DIG! och jag lovar dig att du kmr bli ngt stort ngn dag. det svär jag på < 3 du måste bara kämpa.. sen så. . du kanske blir efterträdare för din egen gud - ebba von sydow. vem vet? men du kmr slå stort anna. jag älskar dig < 3