20 juni 2007

Ica- Fika

Klockan är halv nio. Jag är vaken och uppe... Vrf?

Imorgon ska jag vara på Ica 10-13. Uäääh. Det betyder att jag måste ta en tidigt buss :/

...Åter till min tidiga uppstigning. Jag gick upp så tidigt idag ( 08.02) för att jag har en sån ångest över att jag sover bort hela lovet. Jag brukar vanligtvis sova till tolv- halv ett. Ok, jag gör kanske inte så stor nytta vid datorn men ändå, det är ju alltid en början.
¨¨

Tillbaka* Min dag blev inte mer betydelsefull bara för att jagh steg upp oäändligt mkt tidigare. Ok, jag fick mer saker gjorda, inga saker som var speciella på något vis men ändå. Jag läste " Vi som aldrig sa hora". Asbra. Och så häslade jag på mormor. och jag var hos mamma. Och jag såg på TV. Och jag rensade i gången. Och jag sädade mitt rum. Och jag ...slappade rent allmänt. En del grejer gjorde jag ju faktiskt. Snart ska jag och Far min åka till Ganlet. Det är lite lustigt med Ganlet. För det uttalas Ganglet. Weird.

Jag har märkt att jag på sistone har skrivit tråkigt och obetydligt. Jag får rycka upp mig. Starting tomorrow.

Inga kommentarer: