18 mars 2008

Grr?

Det har onekligen varit en intressant dag. En livs levande tiger gick omkring i matsalen med både soppa och våffla på matbrickan. En klasskompis stod bakom och såg en aning förvirrad ut. Tigern stod i matkön och svängde (viftade?) på svansen samtidigt som den ivrigt klappade tassarna gång på gång. Det är inte varje dag en tiger får våffla med grädde och sylt i skolan. Det är ifs inte ofta en tiger befinner sig i skolan överhuvudtaget. Lås era dörrar, bomma igen era fönster, bunkra upp.

Imorgon anländer lejonen.

6 kommentarer:

Sofia sa...

hahaha. uppdatera mera älskling! jag kollar varje dag och varje gång du uppdaterar blir man helt glad inom sig, varje gång man läser ett inlägg ler man. men varje gång man öppnar sidan utan ett nytt inlägg bli man besviken.
och du är min bästa vän! <3

Anonym sa...

vet du vad? jag såg den där tigern och tänkte detta borde man fan blogga om, jag ahr ju ingen blogg men jag kände på mig att du skulle det om du hade sett den, och det hade du! omg jag tror att jag är synsk

Anonym sa...

anna,msn?? nu.

Anonym sa...

Fred.

Anonym sa...

Världen återställd. Andas. ut. nu.

Welcome to the empire sa...

tack , för att ha återuppställt ordningen...

fred.