10 mars 2008

splittringen som skakar sverige





Jag lyssnade precis på hip hop med Snook och en ytterst grotesk tanke slog mig. Jag såg löpsedlarna framför mig. "Splittringen som skakar Sverige - Snook går skilda vägar"
Jag som avgudar Snook, och som inte kan få nog av dessa gudomliga gossar, deppade ihop totalt. Ryktet om att dom ska splittras har gått runt ett bra tag men det var inte förrän nu som det verkligen sjönk in.
Jag kollade självklart upp detta groteska påstående och till min och resten av alla snook-lovers glädje är det endast ett rykte.

"Alla som påstår att Snook har splittrats är våldtäktsmän!"

Tänk om Daniel Adams-ray flyttade hit... Han skulle kunna bo granne med mig. Mysiga grillkvällar på altanen med utsikt över brevlådorna. Myggorna som svärmar över oss. De trimmade mopederna som kör fram och tillbaka på vägen nedanför. Åh så romantisk, en riktigt förortsdröm.

Mer snook åt folket!
Fred.

4 kommentarer:

Anonym sa...

skulle inte skaka sverige, skulle möjligtvis skaka gråbo. Snooks enda fans finns där...

Anonym sa...

FJORTISJÄVEL!! wanna be my fjortisgirl? :D:D:D

Welcome to the empire sa...

skaka sverige*
jag? fjortis? du är den enda fjortisen, and you knw it. So.. suck it up. be a man. Rub som dirt in.!!!

Anonym sa...

men du glömde hängmattorna :( och astrids skäll? + ditt fd vita innebandymål som din pappa har tagit bort... jag saknar dig och jag saknar sommaren