06 september 2007

Karma karma karma

Så jag befann mig i en dal, en svacka? Okej, bra.
Som straff för mina kanske oetiska, iafall icke rättvisa tvivel, har jag blivit sjuk. Ont i halsen.
Kan.
Inte.
Svälja.

Så dagen spenderades i sängen, delvis, dom som känner mig vet att jag inte KAN ligga i sängen hela dagen. Så förutom att se Grey's Anatamoy säsong 1, så städade jag mitt rum och såg ett halsband förstöras till min förtvivlan. Under mina mindre glada (desperata) minuter i ensamhet ringde telefonen, Lycka! Det var Isabel, senare ringde Bells. Tack gode gud för kommunikationssystem. Amen.

Jag som är en starkt troende ödet-fanatiker upplevde ett halleluja-moment (passande med halleluja såhär i idol-tider) för en stund sedan; Jag satte på TVn och tänkte "kanske går det ngn film på Tv4 film"... Och precis när jag satte på TV4 film så började Amelie från montmarte, min favoritfilm. ÖDET!

Imorgon ska jag till GP med alla JM:are, sweet :D longing!

Inga kommentarer: