30 september 2007

Hur stavas Anna?


Träffade Martina Haag idag. Mycket härlig människa. Hon signerade min bok dessutom, oooooh.
Såg även Lasse Åberg, han där Belfrage, Unni Drougge, Jan Guillou, Ronnie Sandahl m.f

Jag har varit på bokmässan. Kul. Dagens höjdpunkt var Martina Haag ("Hur stavas Anna? oj, det var det dummaste idag, det finns väll inte så många sätt att stava Anna på va?") och Ronnie Sandahl. Resten var blurrigt. Vad betyder blurrigt förresten?

På väg hem kände jag mig ganska fin. Klackar, nyinköpt bok i en turkos ny påse, glittrig ögonskugga fin håruppsättning, you name it. Jag gick lite malligt med ovanligt rak rygg tills jag insåg att jag hade 10 toarullar med "extra mycket papper" under armen... Dessa rullar med "en len känsla" drog ner mig på den glamorösa skalan till... vad ska vi säga, 0.1? hållningen säckade ihop och jag använde toarullarna som en sköld mot mötande människor resten av vägen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vaddå? :D skitcool detalj ju (;