08 september 2007

Glad påsk

Jag längtar tills på måndag. Jag måste vara rubbad. Helt klart. Måndag <3

Jag hade en väldigt underlig dröm inatt. Inte för att jag inte brukar ha underliga drömmar...
Jag drömde att jag var i skolan, det var påsk. Jga skulle pynta med fjädrar i mitt o Jeannies skåp. Rosa fjädrar, dessutom så var fjädrarna i exakt samma nyans som schemat. När jag kom fram till skåpet och hade tagit fram tejpen märkte jag att jag hade ätit upp hälften av fjädrarna.

Hur sjukt är inte det på en skala?

Jag är för övrigt fortfarande sjuk. Det känns ju mindre kul. Men på måndag är jag frisk. Klassen är hur kul som helst, nästan hela klassen iallafall. Det kunde inte ha blivit bättre. Vi ska ha med oss låtar på måndag, tror jag. Jag funderar på The rhythm med The Cat Empire. Eller Alloway Groove med Paolo Nutini. Eller Sweetst Goodbye med Maroon 5. Eller... jag har svårt att bestämma mig. Tips?

Ska till Ganlet sedan tror jag. Frisk luft. Eller något. Men det blir nog bra.
Jag glömde min kameraladdare på Tjörn. Bummer. Men jag klarar mig. Jag är inte precis aktiv på bilddagboken längre. Så det gör inget. Nu ska jag njuta lite av Salem al Fakir. Tack gud förYouTube.

Inga kommentarer: