09 september 2007

99

Igår sydde jag om min vita jacka som jag använt ca...2 gånger. Den blev jättesnygg tycker jag. Jag tog bort axelvaddarna (huh) sydde in armarna och gjorde om kragen, och sydde på en knapp på kragen. Mycket bättre. Gjorde om en klännig också, aldrig använd, men nu blir det ändring på det. Dessutom så sydde jag på pärlor och rosetter på mina benvärmare. Extreme makeover eller något. Lite händig är jag allt.

Bella kom till mig igår, hon är en ängel, jag är fortfarande lite sjuk. Allmänt trött liksom. Iallafall, Bella kom. Hon hade med sig en film och godis. Perfect! Filmen sög... Men det gjorde ingenting. Jag och B var lika knäppa som alltid. B berömde mig lite för mina symaskins-skills. Och sen var allt bra.

Var vid Ganlet också. Älska Ganlet. Låg på en klippa och bara låg där som en död säl eller något. Mysigt med havet en och en halv meter ifrån. Idag ska B komma hit igen, eller så komemr jag till henne, I don't know. Mitt rum hos mamma blev hur fint som helst.

Inga kommentarer: