21 mars 2007

Talar i nattmössan

...Och välkommen.
Här är en läges-beskrivning: Jag har bytt bloggnamn, igen. Och nu ska jag förklara varför. Jag är en sådan person som gillar att förnya mig. Oftast beror det på att jag är missnöjd med något, som i detta fallet min förra bloggs namn. Det kändes helt enkelt inte orginellt.

Och när jag ändå är inne på mig själv...
Jag är en sådan person som gillar att förvara mina saker i lådor, korgar och askar. Jag är en sådan som övertänker det mesta. Jag tänker helt enkelt för mycket. På fel saker. . Jag är en sådan som tycker om att vara omgiven av många kompisar samtidigt. Jag är en sådan som gillar att ha allvarliga samtal och bli tagen på allvar (fungerar dock inte alltid då jag ses som oerfaren tonåring), jag är en sådan som älskar att få uppmärksamhet.

Jag är en sådan person som utnämnt mig själv till en shoppingberoende snålis. Jag är en sådan som kan bestämma sig för att ha en glad vecka och sedan ha en glad vecka. Jag är en sådan person som influeras av musik. Mycket. Jag är en sådan person som lätt blir avundsjuk. Jag är en sådan som älskar att mamma för sig själv ibland. Jag är en sådan person som kan spendera en hel dag med endast sin stereo. Jag är en sådan person som kallar sig själv Över-nyttig. Jag är en sådan som älskar kläder.
Jag är en sådan person som planerar. Samtidigt som jag är en sådan person som gör spontana saker stup i kvarten.


Dagens roligaste:
B - Oj! Kolla där är ett råddjur! Åh nej, nu såg jag ju igen.
Jag - Va? Vart då?
B - På ängen där... Åh jag hatar att se alla råddjur och älgar hela tiden.
Jag - Vart?!
B - Dääääär! Det är två stycken. Fast jag ser dom inte!

1 kommentar:

Tha Koprofil sa...

Jag e en sån person som l-skar o (skriva förkortningar, nej men) läsa dina bloggar :D o jag e en sån person som tkr du e den största tönt som finns:O o jag e en sån person som l-skar att vara uppe på kvällen / natten o en sån person som l-skar att gå på den andra bio-saken,, :D o jag e sån person som ´tkr du borde skaffa dej ngt vettigare för dig än att hålla på o skrtya me o vara kamratstödjare ?!?!??!?!?!?!+ GET a LIfe TöööNT..NEERRRRDooOOOOOO! o jag e en sån person som tkr om diiig som en äkta o snäll kompis :D