22 mars 2007

Beklämmande

Det är beklämmande att vara sjuk när man vet att det finns så mkt man borde göra i skolan. Ja, det är verkligen beklämmande. Det är också beklämmande attinte kunna vara med på träningen idag. Men jag ska nog dyka upp iaf. Det är ju bara 50 meter att gå till hallen så.

Dessutom så behöver B mitt stöd. Och... att se på killarnas träning innan skadar ju inte heller. Det finns hel enkelt inga anledningar till att jag inte skulle gå. Men som sagt. Det är beklämmande att vara sjuk.

Igår fick jag syn på vad som ska komma till att bli min balklänning. I like. Den är från NOANOA. Men... Den finns bara att köpa i sthlm. För en gbg-myra som jag blir det problematiskt. Om man inte ska åka till Sthlm på påsklovet! Tihi. Vi ska hälsa på plast-sis, hon har flyttat dit. Halleluja. Det passar jättebra. Positivt en massé.

En massé.

Inga kommentarer: