24 januari 2008

Vad är grejen?

Något jag inte förstår är varför individer av det manliga släktet skriker när dom kollar på sport? Speciellt Fotboll. Jag förstår inte grejen med det. Är det något med testosteronet som gör dessa gapande killar/män/gubbar mindre intelligenta? För tillfället alltså. Jag menar, folks, dom kan inte höra er!!! Erat lilla vrål påverkar INTE ronaldinho o hans spanska crew.

Okej, jag kan ju förstå om man är ett gäng, man är inne i matchen triggar upp varandra och så plötsligt kommer det *vrååååål*. Men när man är ensam? Vad är grejen med att skrika rätt ut i luften och låta som att man får benet amputerat? -ingen bedövning vill jag tillägga.

Jag kan inte ens prata för mig själv om jag är ensam. Det känns alldeles för... dumt.

Nej, detta förblir för mig en gåta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

men alltså,, ni tjejer ni skriker ju när en vän har köpt ett par nya skor, ett nytt läpptstift eller en ny handväska? och det är ju helt onöödigt.

ni går åxå upp i varv när någon nämner ordeen söt/snygg kille?

Ni hamnar även i ecstas (stavning?) när OC går på tv?

Jag skulle säga att tjejer är mer högljudda allt som allt. men när en kille väl skirker... då skriker han så det hörs..

Welcome to the empire sa...

ok, för det första, det är inte skrik , det är förtjusta läten. för det andra läppstift? big no no! ;D

resten har du fullständigt rätt i... typ. omg, visst aaaaaaaavgudar man seth, liksom, åh maj gad, han är uuuurgullug ju! *fniss*

Anonym sa...

hahahahaaha. "folks dom kan inte höra er!!" klockrent anna!! ;D hahahah xD

(nu hoppas jag du svarar!!)

Welcome to the empire sa...

tack tack. du vet att ajg ALLTID är klockren ;D Klart jag svarar baby. 8 bussen imon? <3

Welcome to the empire sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.