07 november 2007

so clumpsy cuz I'm fallin in love

Morgon.
Vaken och dressed. Har lyssnat och dansat till Clumpsy - Fergie hela morgonen (2 h)
Dagen kommer bli underbar, Ne-Yo nästa!
Igår hade jag en sådan dag då man vill gå o gräva ner sig. Efter att ha ätit chokladpudding för fyra + ett paket passionsfruktsfromage. Själv. Det är ju ynkligt! Jag åt dessa onyttiga kemikalier samtidigt som jag kollade på Oon tree Hill. Ensam. Det var ett buhu-vad-jag-är-hungrig-men-jag-orkar-inte-laga-någon-mat-för-jag-är-lite-smått-deprimerad-över-alla-kärlekspar-i-skolan-just-nu-dom-är-söta-men-ändå-störande-och-på-tv-är-allt-så-gulligt-nu-måste-jag-äta-massa-dåliga-grejer-för-det-är-det-enda-som-ger-mig-lite-tröst-i-tider-som-dessa-det-kommer-bli-en-lång-kall-och-ensam-vinter-buhu-moment... Mitt feel-down moment gick över efter en timme. Jag åkte till Sofia med Bella och där hade sofiagullet förberett the och varma frallor och massa mys. Underbart! <3

Inga kommentarer: