13 november 2007

det har varit en lång lång ensam vinter

Det har varit en lång lång ensam vinter, oroa dig inte älskling jag är hemma nu...

Kan inte sluta tänka på Paans labyrint. Bilden av den bebisätande-underjords-varelsen utan ögon (ögon i händerna)är fastsvetsad i min hjärna. Det är E.T nivå på det hela. Jag kan se det framför mig. E.T's lilla äckelhand har ersatts av den ljusa slemmiga monsterhanden med spetsiga fingar som är täckta med blod. När fingrarna rör på sig klafsar det av allt äckligt ögonslem som finns i handflatan. Sen vinklar den handen så att äckelögat kollar på mig. Men jag har ingen magisk-krita, så jag kna inte måla upp en dörr på väggen och sedan försvinna. Jag är lämnad att mitt öde helt enkelt. Herregud vad jag är äcklad av bilden, kan inte fatta att jag har den sparad på min dator, Den ska bort. NU.

ok inte ännu, måste ladda upp den här först, men det fungerar inte just nu...

Inga kommentarer: