21 juli 2007

Axolotl

Tid är överskattat. Så, nu har jag gått emot alla lagar inom etik och mänskligt vett. Tid ÄR överskattat. Jag hade hellre velat ha en lista att gå efter än att sitta och tänka ut saker att göra och på något sätt få tiden att gå framåt. Men inte det minst triviala tidsfördriv kan jag komma på.

Men jag ska träffa Sofia snart, så det ordnar sig nog. Idag har jag packat och jag har överträffat mig själv ännu en gång; med den minsta packningen i mannaminne. Det är sant. Jag komemr inte på något jag ska ha med mig mer än vad som ryms i den lilla väska jag har för tillfället. Inte någonting. För att fylla ut väskan packade jag ner två par skor... Och nu har jag idé-torka.

Igår var jag i stan med Fanny och Erik, Bella var med en liten stund. Det var kul, lite omväxling i mitt hittils enformmiga sommarlov. Halva lovet har snart gått. Hysteri. Jag hade planerat enormt mycket men jag har bara föllföljt... 3?
Det är ju sjukt. Dessutom så har jag inte träffat Alexandra eller Hanna någonting nästan. Det känns trist. Jag saknar mina kvinnor!

Kolla in min bilddagbok och lär dig om ett nytt, mycket udda djur. Jag ska skaffa mig en sådan bara för att dom är så fula.

Imorgon lämnar jag den här hålan för två veckor! Först Frankrike och sedan Kyrkslätt.

Så tja

1 kommentar:

Lindh sa...

omg! haha jag snackade med en kompis om australiska band för mindre än 1 timma sen, och hon nämnde det bandet! hade aldrig hört det innan... :P ska kolla upp det :) cheers