11 december 2007

Bra och dåliga människor

Det finns bra människor, och så finns de dåliga. En dålig människa är en sådan som tänker på sig själv för det mesta. En sådan som inte bryr sig om konsekvenser och andras välbefinnande. Listan över dåliga människors egenskaper är lång. Men jag ska nämna ytterligare en sak; En dålig människa är en sådan som stjäl andras blogginlägg och blogglayout och gör den till sin egen.

Men hoppsan, jag tror jag har råkat ut för en liten dålig fucking människa? HOPPSAN DET ÄR VISST PRECIS VAD SOM HÄNT.

Jag antar att jag har mig själv att skylla. Jag har inte rätt att skriva personliga inlägg med mina egna värderingar och åsikter. Och jag har verkligen inte rätt att bli förbannad över att någon blond 16-årig jävla tjej någonstans har ett så tråkigt liv att hon inte kommer på något eget att skriva så hon tar mina inlägg. Jag antar att ajg får skylla mig själv. Hoppsan. Glömde nämna att jag är helt och hållet ironisk i detta stycke.

IDIOT!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Du måste berätta hennes URL ;D

Welcome to the empire sa...

det ahde jag gärna gjort, bara att bloggen är borttagen... men visst är det sjukt! det var jätteobehagligt :S